Продажбите на спортното купе Alfa Romeo 8C Competizione, което се произвежда в ограничена серия, ще се извършват от самата компания, а дилърите ще имат органичена роля.
Alfa ще произведе само 500 броя от модела с мощност 450 к.с. “Желаем да притежаваме директен контрол върху продажбите на модела, който се намира на върха в нашата гама”, коментира Антонио Баравале, директор на бранда Alfa Romeo.
Очакванията са, че Германия и САЩ ще бъдат най-големите пазари за модела.
Доставките за Европа ще стартират от следващия септември, а цената е около 135 000 евро без данъците и таксите. Прогнозите са в САЩ и Германия да се продадат по 100 коли, между 80 и 100 в Япония и по 80 в Италия и Великобритания.
Също така сервизното обслужване на 8C ще се извършва от дилърите на Maserati, а не на Alfa. “По принцип дилърите на Alfa също могат да сервизират модела, но тогава ще трябва да вложат почти 100 000 евро в системи за електронна диагностика, средства, които трудно ще си възвърнат след това”, пояснява Баравале. Производството на автомобила е поверено на Maserati и завода в Модена.
Alfa ще произведе само 500 броя от модела с мощност 450 к.с. “Желаем да притежаваме директен контрол върху продажбите на модела, който се намира на върха в нашата гама”, коментира Антонио Баравале, директор на бранда Alfa Romeo.
Очакванията са, че Германия и САЩ ще бъдат най-големите пазари за модела.
Доставките за Европа ще стартират от следващия септември, а цената е около 135 000 евро без данъците и таксите. Прогнозите са в САЩ и Германия да се продадат по 100 коли, между 80 и 100 в Япония и по 80 в Италия и Великобритания.
Също така сервизното обслужване на 8C ще се извършва от дилърите на Maserati, а не на Alfa. “По принцип дилърите на Alfa също могат да сервизират модела, но тогава ще трябва да вложат почти 100 000 евро в системи за електронна диагностика, средства, които трудно ще си възвърнат след това”, пояснява Баравале. Производството на автомобила е поверено на Maserati и завода в Модена.



Comment